.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترامپ دیشب به زندان رفت
ترامپ ساعتی قبل به زندان رفت.
ترامپ دیشب به زندان رفت

شمال نیوز : دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قبل از اینکه در زندانی در ایالت «جورجیا» خود را تسلیم قانون کند، گفت که در حال آماده شدن برای رفتن به آتلانتا، مرکز ایالت جورجیا است تا «دستگیر» شود.

 

به گزارش الجزیره، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی نوشت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ تقلب رخ داده و آرای او «دزدیده» شده است. ترامپ با حروف بزرگ نوشت: «شواهد غیرقابل انکار است» و در ادامه ساعت دستگیری خود را ۱۹:۳۰ به وقت محلی اعلام کرد.

 

عصر دیروز ان‌بی‌سی نیوز تایید کرد که ترامپ دقیقا در آستانه رفتن به زندان، وکیل خود را تغییر داده است. استیو سادو، وکیل جدید ترامپ در خصوص اتهامات وارده بر ترامپ گفت: وی «هرگز نباید متهم می‌شد».

 

سادو می‌گوید: «دونالد ترامپ از تمام اتهامات وارده علیه او مبری است، ما مشتاقانه منتظر رد این پرونده هستیم یا اینکه در صورت لزوم، هیئت منصفه بی طرف و با دید باز او را بی گناه تشخیص دهد». 

 

وی همچون ترامپ، «جاه طلبی سیاسی مخالفان» را علت صدور حکم علیه وی اعلام کرد.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا به همراه مشاورانش به تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ متهم است. فانی ویلیس، دادستان منطقه «فولتون» به ترامپ و ۱۸ متهم دیگر این پرونده تا جمعه فرصت داده که تسلیم شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.